گھر > علم > مواد
ایفل ٹاور: صرف تقریباً نہیں، بلکہ فروخت بھی تباہ کر دیا؟
- Sep 20, 2017 -

ٹاور 2 سال، 2 مہینے اور 5 دن جاری رہا اور سائنس کا پروگرام تقریباً 18000 سٹیل حصوں اور 2.5 ملین راویٹس کے ساتھ کو ملا انسانی تخیل اور ٹیکنالوجی ہمارے غوروخوض کے تمام پہلوؤں کو گھیرے ہوئے ہے ۔ افتتاح کے روز ٹاور کی لفٹ مکمل طور پر مکمل نہیں تھا کے طور پر، ایفل 1700-قدم قدم، ٹاور پر بہا بہا اور برج کے سب سے اوپر پر فرانسیسی پرچم جلایا ۔ 1929 ء کی طرف سے امریکی کی بلند ترین عمارات تھا یہاں تک کہ اس وقت کبھی اس طرح ایک لمبی عمارت دنیا میں نہیں گئے تھے ۔

ایفل ٹاور: صرف تقریباً نہیں، بلکہ فروخت بھی تباہ کر دیا؟

اس سے پہلے ٹاور تعمیر کِیا گیا تھا، حکومت صرف یہ ایک عارضی عمارت کے طور پر لیا تھا اور اس کے بیس سال بعد ختم کرنے کا فیصلہ کیا تاہم یہ ریڈیو ٹیکنالوجی ہے جو اسے محفوظ کی آمد تھی ۔ پہلی جنگ عظیم کے وقت حکومت مل گیا تھا کہ اس طرح ایک بلند ٹاور ایک منفرد لانچ ٹاور ۔ اس کے نتیجے میں ٹاور ریڈیو مواصلات بحری جنگی جہازوں اور صدر دفتر کے درمیان ابلاغ کو برقرار رکھنے، دشمن کے ریڈیو پیغامات، تو بھی بھاگ کے انہدام کی بال بال بچ گئے روکنے میں مدد کرنے اور ایک نیا سیاحوں کی کشش میں بن گیا کی فعالیت کو سمجھنا شروع کر دیا پیرس ۔

تاہم، جنگ ختم نہیں ہوئی، ٹاور کی قسمت ہموار نہیں ہے ۔ دوسری جنگ عظیم کے دوران جرمن فوجیوں نے پیرس سنبھالنے کے بعد ہٹلر نے ٹاور کے لئے آئے، فرانسیسی کارکنوں نے جان بوجھ کر لفٹ سیڑھی کو تباہ کیا، ہٹلر خود اقدامات پیرس کے کمانڈنگ بلندیوں پر چڑھ ۔ تاہم، جب پیرس اتحادیوں کو آزاد کرا لیا اور ہٹلر کے بارے میں گر گیا تھا، وہ ایک "سکورکہاد زمین منصوبہ" کا حکم دیا اور پیرس کھنڈرات کا ایک ڈھیر میں تبدیل کر دیا ۔ اس وقت "وزارت خارجہ، لوووری، پارلیمنٹ ہال، محمکے ٹیلی گراف اور ٹیلی فون بیورو، ریڈیو، ہوائی اڈے اور دریائے سین کے دریا کے درجنوں پلوں کی دھماکہ خیز مواد کے ساتھ ڈھیر لگایا گیا ہے ۔" بڑے سرنگیں جو شہر پیرس کے ذریعے چلے پھر تارپیدو U-کشتیوں سے سے بھرے پڑے ہیں ۔ خوش قسمتی سے، جو ہمیشہ اُن کے حکم میں سخت جا چکا، سچولٹیز جنرل، پیرس کو اڑانے کے حکم کا سامنا کرنا پڑا، وہ اپنے گھر بار ہچکچا، وہ، ضمیر کی تاریخ کے لائق لائق ہو سکیں سے انکار کر دیا ۔ پیرس محفوظ اور ٹاور محفوظ کر لی گئی ۔